Home / Baskı / Folpa Reklam, Fespa Eurasia 2015 ile hedef büyütüyor

Folpa Reklam, Fespa Eurasia 2015 ile hedef büyütüyor

Linkedin

FolpaGrafik baskı ve açık hava reklamcılığı alanında köklü bir deneyim ile FOLPA Reklam, 10-13 Aralık tarihleri arasında CNR Expo’da düzenlenecek olan FESPA Eurasia 2015’in yeniliklerini sunmak için en uygun platform olduğuna inanıyor.

FOLPA Reklam, geniş format baskı, serigrafi baskı, ticari baskı, açıkhava reklamcılığı, tekstil baskı ve konfeksiyon süsleme sektörlerini buluşturacak olan fuarda pazarını büyütmeyi planlıyor. Genel Koordinatör Recep Işığıbol ile FESPA Eurasia 2015’e katılımları hakkında bir röportaj gerçekleştirdik.

FOLPA Reklam’ı kısaca tanıtır mısınız? Hangi segmentlere ne tür çözümler sağlıyorsunuz?

“Bursa merkezli olan FOLPA Reklam’ın 1969 yılına kadar uzanan uzun bir açık hava reklamcılığı geçmişi var. FOLPA adıyla 1993 yılında kurumsal kimliğini şekillendiren firmamız, tüm Türkiye çapında açık hava reklamcılığı sektörüne hizmet veriyor. Bir ekipman distribütörüyüz,  açıkhava reklamcılığı ve tekstil baskı alanlarında geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Graifk ve açık hava reklamcılığı FOLPA’nın ana iş kolu olarak öne çıkıyor, ancak son yıllarda dijital tekstil baskısına olan talebin arttığını görüyoruz. Bu nedenle Mutoh’u portfolyomuza katarak bu teknolojiyi sahiplendik. Bu yerinde kararın ardından 2014 yılında yüzde 30-40 düzeyinde bir büyümeye ulaştık.”

Baskı sektörü 2015 yılının ilk çeyreğinde nasıl bir görünüme sahip oldu? Pazardaki temel zorluklar ve fırsatlar nelerdi?

“2015’in ilk çeyreği, geçtiğimiz son 2 yıl gibi, grafik sektörünün dışındaki farklı sektörlere yönelik geliştirilen teknolojilerin bu alanda kendine yer açmasıyla dinamik bir görünüm sergiledi. Ancak, bu yeni ekipman ve yazılımın kullanımı, başlangıçta teknolojiler bakımından bazı zorlukları da beraberinde getirdi. Yine de, tüm bu süreç baskı ve levha sektörlerindeki oyunculara sunduğu fırsatlarla söz konusu uygulamaların gelecekteki gelişimi için bir zemin hazırladığından olumlu bir etki oluşturdu.”

Baskı sektöründe artan firma sayısı pazarda yoğun rekabeti beraberinde getiriyor. FOLPA Reklam olarak baskı ve açık hava sektöründeki üreticiler için nasıl fark yaratıyorsunuz? Hangi avantajları sunuyorsunuz?

“Satışını gerçekleştirdiğimiz ürün gamının esnekliğini artırabilmek adına farklı uygulamaları kapsayan ekipmanlar sunuyoruz. Hizmet verdiğimiz sektörler malzeme odaklıdan uygılama odaklı olanlara kadar geniş bir yelpaze oluşturuyor. Bunu yaparken en önemli desteğimiz makinelerimizin performansını artırmak ve yanı sıra AR-GE çalışmalarımızı sürdürmek. Her zaman yeni sonuçlara ulaşmak için bir adım öne geçmeyi hedefliyoruz. “

Neden FESPA Eurasia 2015 fuarına katılıyorsunuz? Pazar rekabeti ve marka bilinirliği açısından FESPA size nasıl bir katkı yaratıyor?

“FESPA Eurasia 2015 fuarına katılmak hem varolan müşteri portföyümüze yeni ürün portföylerimizin tanıtımında fayda sağlayacak hem de bize henüz ulaşmadığımız kişi/kurumlara kendimizi gösterme fırsatını sunacak. FESPA Eurasia bizim için mükemmel bir platform. Daha önce düzenlenen FESPA Eurasia fuarlarına katılarak bunu daha önce deneyimledik ve istediğimiz başarıya ulaştık. Fuarlar varolan rekabet ortamında tedarikçilerin ve baskı sektöründeki firmaların ayakta kalmasına yardımcı olan önemli faktörlerdir. FESPA Eurasia fuarlarına katılmak bir bakıma ‘geleceğe yatırım’dır diyebiliriz.”

Fuarda sergileyeceğiniz yeni bir ürün veya çözüm olacak mı?

“Her fuarda olduğu gibi bu FESPA Eurasia’da da yeni çözümlerimiz ve ürünlerimiz elbette ki olacak. Ürün portföyümüzde yer alan Mutoh, CrystalJet ve Teckwin markalarının sunduğu çözümlerin yanısıra, geniş ürün gamımızı ve hizmet kalitemizi vurgulayacak bir tema ile standımızı oluşturacağız. Gayretlerimizi geniş format ürün gamımız ve servis kalitesine dair çözümlerimiz üzerinde yoğunlaştıracağız.”

Endüstriyel bilgi açısından FESPA Eurasia’nın hem katılımcılar hem de ziyaretçiler için nasıl bir platform olmasını bekliyorsunuz?

“Öncelikle FESPA küresel güce sahip, sektörel bilgisi sağlayan ve pazarı geliştiren çok önemli bir marka. FESPA ile, sektörümüzün örgütü ve bizim de üyesi olduğumuz ARED ortaklığında organize edilen FESPA Eurasia ise hem Türkiye hem de çevre bölgedeki baskı sektörünü kapsadığı için çok geniş bir kitleye ulaşıyor, hizmet veriyor ve teslimat yapıyor.. Sektöre en güncel know-how ve network için en profesyonel ortamı sunuyor. Bu etkinlik kendini kanıtlamış, diğer fuarlar arasında lider konumda bir fuar. Bana göre, hem katılımcı hem de ziyaretçiler bu görsel şölende sektörlerine dair yeni çözümleri ve ürünleri bulacak.”

Sizce baskı sektörüne çözüm üretenler neden FESPA Eurasia fuarını ziyaret etmeli? Bu fuar ile hangi avantajlara ulaşacaklar?

“Baskı sektöründe yer alanlar imalatçı ve açıkhava reklamcıları, FESPA Eurasia fuarını kesinlikle ziyaret etmeli. Çünkü fuar ile birlikte hem geniş ürün yelpazelerine ulaşma imkanı bulacak hem de sektördeki yenilikleri yakından takip etmiş olacaklar ki, baskı teknolojileri her gün kendini yenileyen dinamik bir sektördür. Bu yenilikleri çıplak gözle çalışır halde görmenin en verimli yolu ise fuar ziyaretidir. Bizler de müşterilerimizle FESPA Eurasia 2015’te buluşmak için sabırsızlanıyoruz.”

About editor

Check Also

Dilo Hindistan ITME 2022 fuarında sürdürebilirliğe odaklanacak

LinkedinHindistan ITME 2022, tekstil endüstrisi için önemli bir fuardır ve bu nedenle tekstil üretim sektörü ...