Home / Güncel / Kalite ve rekabetin çekici gücü

Kalite ve rekabetin çekici gücü

Linkedin

Eşsiz USTER® STATISTICS (USTER® STATISTICS 2013 edition) kalite istatistiklerinin yeni serisi bu yıl sonunda çıkıyor.

55 yılı aşkın bir süredir, USTER® STATISTICS tekstil dünyasında son derece önemli, efsanevi bir yer edinerek her zamankinden daha değerli bir hale geldi. USTER® STATISTICS 2013’ün gelecek sayısı, bu istatistiklerin tekstil firmaları
için faydalarının altını çizmektedir. İplik üreticileri, alıcılar, perakendeciler ve makina imalatçılarının hepsi kalite kıyaslama ve ticaretinde USTER® STATISTICS ‘i kullanmaktadır. İplikçiler USTER® STATISTICS ‘i pahalı reklamasyon ve iadelerden kaçınmak üzere referans şeklinde kullanmaktadır.

HER ZAMANKİNDEN DAHA DEĞERLİ
Tekstil ticaretinde devam eden küreselleşme, USTER® STATISTICS’i her zamankinden daha değerli hale getirmiştir. İplik üreticileri, kendi kalitelerini diğerleriyle kıyaslamak zorundadır ve bu amaçla özgün küresel standartlara ihtiyaç bulunmaktadır. Türkiye, Bangladeş ve Brezilya’dan iplikçiler, örneğin, iyi iplik hakkında konuşmak istese kimi zaman farklı şeyler söyleyeceklerdir. Bu durumda objektif karakteristikler konusunda görüş birliği sağlamada en önemli araç USTER tarafından üretilen veriler olacaktır.

İPLİK ÜRETİCİLERİ İÇİN ÇOKLU FAYDA
İplik üreticileri, USTER® STATISTICS’i kalite hedeflerine uygun olarak üretim parametrelerini
belirlemek, işletme içi performansı değerlendirmek,üretim optimizasyonu için kilit noktaları tespit etmek gibi değeişik amaçlar için kullanmaktadırlar.Ayrıca firmanın rekabetçi konumunu değerlendirebilmesi için bu istatistikleri
kullanması mümkündür. USTER® test ekipmanından elde edilen veriler, USTER® STATISTICS yardımıyla karşılaştırılabilir. Bu veriler, bir reklamasyon halinde firmaya kalite tarifi konusunda yol gösterici olacaktır. Kıyaslanmış kalite genelde uygun seviyede olacağından bu fabrikanın rekabetçi konumunu iyileştirecektir. Ayrıca pazarlama amaçlı dikkat edici mesajda üretecektir. Küreselleşme ticaret kanallarını önemli ölçüde değiştirmiştir. Pek çok durumda tedarikçi ve alıcı arasında kişisel ilişki mevcut değildir. Ürünler genelde internet yoluyla spot-pazarda el değiştirir ve kalite bir el sıkışma veya tecrübeli bir malzeme kontrolüne bırakılamaz. Objektif spesifikasyonlara dayanmayan değerler tekstil ürünlerinin kalitesinde ciddi sıkıntılar oluşturabilir. Pek çok perakendeci için bu reklamasyon nedeniyle işletme karlılıklarında sorunlarıda beraberinde getirir. Bu nedenle, ticari alışverişlerde USTER® STATISTICS’lerinin düzenli kullanımı alıcılar için ortak bir platform oluşturmak bakımından oldukça önemlidir. USTER® STATISTICS ile, örmeciler, dokumacılar, vs farklı tedarikçilerin malzemelerini karşılaştırma imkanı bulurlar.

KALİTENİN DİLİ
Küreselleşme ve artan maliyet baskısı, USTER® STATISTICS ‘lerinin bugün olduğu gibi gelecekte de tekstil dünyasının vazgeçilmez bir aracı olmasını kaçınılmaz yapmaktadır. İplik üreticileri kalite kıyaslamasında ve kalite optimizasyonunda , satın almacılar ise satın aldıkları ürün konusunda tam şeffaflık sağlama konusunda bu istatistiklerden faydalanmaktadırlar. Perakendeciler ise USTER® STATISTICS’den tedarik zincirlerinde maliyet optimizasyonu için faydalanabilmektedirler. USTER® STATISTICS tüm kullanıcılara kalitenin küresel dilini konuşma imkanını vermektedir. Bu yüzdendir ki yeni USTER® STATISTICS 2013 özellikle üreticiler ve satın almacılar tarafından takdir edilecektir.
USTER® CLASSIMAT 5 gibi yeni sınıflama standartlarının ilavesiyle güncellenen bu istatistikler yıl sonunda çıkacaktır. 2013 sayısı tüm değer zincirinde -hammaddeden son ürüne- ihtiyaç duyulan kaliteyi belirlemek ve bu kaliteye ulaşmak vazgeçilmez bir araç olacaktır.

 

About editor

Check Also

Kardem Tekstil moda devleri için Mimaki TS55-1800 ile üretim yapıyor

LinkedinDünyaca ünlü markalara konfeksiyon üretimi yapan Kardem Tekstil, dijital baskı avantajlarına Mimaki’nin fiyat/performans odaklı TS55-1800 ...