Home / Genel / TRİKONFEX Fuarı hedefine ulaştı

TRİKONFEX Fuarı hedefine ulaştı

Linkedin

Gaziantep’te bu yıl ikincisi düzenlenen ‘TRİKONFEX Triko, Triko İpliği, Konfeksiyon ve Teknolojileri Fuarı’, Gaziantep’in triko sektöründe markalaşması adına büyük önem taşıyor. Gaziantep Sanayi Odası (GSO) işbirliği, Trikotajcılar Odası ve KOSGEB desteğiyle AKORT Fuarcılık tarafından açılan fuara, yaklaşık 200 firma katıldı. Gaziantep firmaları başta olmak üzere, İstanbul, Konya, Kahramanmaraş, Kayseri, Adana, Hatay illerinden ve yurt dışı temsilcisi çok sayıda katılımcının özel stand açtığı TRİKONFEX Fuarı yoğun ilgi gördü. Fuar etkinlikleri çerçevesinde SANKO ana sponsorluğunda gerçekleştirilen birçok firmanın Sonbahar-Kış  Kreasyonunun sergilendiği defile izleyiciden takdir topladı. Gaziantep Orta Doğu Fuar Merkezi’nde açılışı gerçekleştirilen fuarda konuşan AKORT Fuarcılık Genel Müdürü Hülya Akkaya, organizasyonda bay bayan hazır giyimden, aksesuar firmalarına kadar birçok alandan katılımın olduğunu belirtti. Fuarın, Gaziantep’in triko ve konfeksiyonda marka olma çalışmalarına önemli katkı sağlayacağını ve modaya yön vereceğini dile getiren Akkaya, “Fuara gösterilen yoğun ilgi ve katılımın yüksek olması, Gaziantep’in tekstil üretimi ve moda açısından hangi aşamaya geldiğinin somut göstergesidir” dedi.

 

Gaziantep Trikotajcılar ve Çorapçılar Odası Başkanı Reşit Durak da sektörde bugün teknolojik makinelerle üretim yapıldığını vurguladı. Durak, “Sürekli kendini yenileyen triko esnafı, artık markalaşma adına çaba sarf etmektedir. Bunun için büyük adımlar atmaktadır. Biz de oda olarak üreticiye sürekli destek veriyoruz. Artık, trikoda markalar oluşturmamız kaçınılmaz olmuştur” diye konuştu.
Fuarın bundan sonraki dönemlerde Gaziantep’e büyük katkısı olacağını söyleyen GSO Yönetim Kurulu Başkanı Adil Konukoğlu da, “Biz istiyoruz ki, Türkiye’de nasıl ki pamuk ipliğinde, makarnada ve diğer ürünlerimizde ses getiriyorsak, trikotajcılarımızın kendi markalarıyla ses getirmesini arzu ediyoruz” dedi.

About editor

Check Also

Milyarlık Pazara ‘Teknik’ Atak

LinkedinBu yıl ‘Futuretex İstanbul’ markası adı altında İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) tarafından ...