Home / Genel / INVISTA Küresel Denim Araştırma Sonuçlarını Amsterdam’daki Kingpins Etkinliğinde Sundu

INVISTA Küresel Denim Araştırma Sonuçlarını Amsterdam’daki Kingpins Etkinliğinde Sundu

Linkedin

ins1Piyasayla ilgili konseptler geliştirme kararlılığını vurgulayan INVISTA, kısa süre önce Amsterdam’da gerçekleşen Kingpins Show’da Küresel Erkek Denim Çalışmasının sonuçlarının bir özetini açıkladı. Çalışma Almanya, İtalya, Hindistan, Çin, ABD ve Brezilya’daki 3.000’den fazla erkek katılımcının tüketici görüşlerini içeriyordu ve İngiltere’den ICM Research tarafından yürütüldü.

Erkeklerin jean konusundaki satın alma tercihlerini daha iyi anlamak üzere hazırlanan çalışma, erkeklerin jeande aradıkları başlıca özellikler, mevcut tüketici seçimlerinden ne kadar memnun oldukları ve jeanle ilgili bilgiyi nereden edindikleri gibi başlıkları içeriyordu. İlk sıralardaki sonuçlar erkeklerin aradığı en önemli iki özelliğin ‘vücuda oturma’ ve ‘rahatlık’ olduğunu gösterirken, katılımcıların %30’u mevcut jean alternatiflerinin bu iki alandaki beklentilerini tam olarak karşılamadığını gösteriyordu.

Araştırmaya katılan erkeklerin % 80’i, yazın serin ve kuru, kışın ise sıcak tutan jean pantolonları tercih ettiğini belirtmiş. Ancak katılımcıların sadece % 35’i piyasada bu ihtiyaçları karşılayan jean bulabildiklerini ifade etmiş. Birçok ticari marka arasında, yaz için INVISTA markası olan COOLMAX® en çok tercih edilen denim kumaşı olurken, kış ayları için de yine INVISTA ürün gamında yer alan THERMOLITE tercih edilmiş.

INVISTA Küresel Denim Bölümü Müdürü Jean Hegedus’a göre, sonuçlar tüketicinin çeşitli ihtiyaçları karşılayan performans giyimi isteğini yansıtmakta. Hegedus ayrıca ”Günümüz tüketicisi, günlük yaşamlarını kolaylaştıran, günün her saati ve her ortamda kendilerini rahat hissettiği, iyi göründüğü giysilere ihtiyaç duyuyor. INVISTA COOLMAX ve THERMOLITE markaları, tüketicilerin bu beklentileriyle doğrudan örtüşüyor” diye ekledi.

Tüketicinin geleneksel ticaret kanallarından sosyal ticaret kanallarına doğru kaydığını yansıtan araştırma, tüm ülkelerde jeanlerle ins3ilgili olarak en fazla tercih edilen kaynağın internet olduğunu ve bunu ‘arkadaş önerileri’nin izlediğini gösterdi.

INVISTA Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Dış Giyim Pazarlama Segment Müdürü Ebru Pirinçcioğlu, “Bu INVISTA’nın sponsorluğunu yaptığı 29’uncu Kingpins Show ve yine çok başarılı oldu”, dedi. “Hollandalılar herhangi bir diğer ülkedeki insanlardan kişi başına daha fazla jeane sahip oldukları için, Amsterdam bize şeklini koruyan süper-streç giysiler için LYCRA dualFX teknolojimizden COOLMAX ALL SEASON ve THERMOLITE gibi termal konseptlere ve TOUGH MAXTM LYCRA kumaşları gibi dayanıklı seçeneklere kadar denimdeki yeniliklerimizi sergilemek için mükemmel bir yer sağladı.”

Denimdeki faydalarını vurgulamak için INVISTA, Kingpins Show sonrasındaki partide, inovatif ürünlerinden yapılmış jeanleri giyen bir sokak dansı grubu gösterisi sundu. INVISTA elyafının denime kazandırabileceği hareket özgürlüğünü ve diğer işlevsel avantajları vurguladı.

About img

Check Also

Milyarlık Pazara ‘Teknik’ Atak

LinkedinBu yıl ‘Futuretex İstanbul’ markası adı altında İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) tarafından ...