Home / Güncel / Türkiye Pamuklu Hazırgiyim Sektörünün Öneminin Farkında Olarak 7. Istanbul Moda Konferansına Sponsor Oldu

Türkiye Pamuklu Hazırgiyim Sektörünün Öneminin Farkında Olarak 7. Istanbul Moda Konferansına Sponsor Oldu

Linkedin

modaTürkiye hazırgiyiminin %60’ının pamuktan üretildiğinin bilinci ile Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği ile yakın işbirliği içinde bulunan Cotton Council International ve Cotton Incorporated 8-9 Mayıs 2014 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşen 7. İstanbul Moda Konferansında önemli sponsorlar arasında yer aldı. 

Cotton Council International’ın (CCI) Turkiye Program Direktörü Marsha Powell Türkiye ve yurt dışından konferansa katılan 700’e yakın tekstil, hazırgiyim ve perakende sektör yöneticilerine Türkiye’deki Perakende Tüketicileri Trendleri konusunda konuşma yaparak CCI’ın yakında tamamlanan Global Lifestyle Monitor araştırmasından detaylar sundu.

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) tarafından organize edilen 7. İstanbul Moda Konferansı Türk tekstil ve hazırgiyim sektörlerinin takviminde önemli bir tarih olarak yer alıyor. Önemini zamanla daha da artıran konferans, Türkiye ve yurt dışından gelen alım ofisleri, perakendeciler ile hazırgiyim üreticileri ve tekstil firmalarından 700 cıvarında üst düzey yöneticiyi bir araya getirdi. “7. İstanbul Moda Konferansı”’na katılanlar gelecekteki trendleri, yeni perakende modellerini ve perakendecilerin yeni pazarlara bakışlarını tartıştı. Konferans, üreticiler, müşteriler ve perakendecileri buluştururken hemkonferans sırasında hem de B2B görüşmelerinde endüstri liderleri için özel bir iş geliştirme platformu oluşturdu.

Cotton Council International’ın (CCI) Turkiye Program Direktörü Marsha Powell, “7. İstanbul Moda Konferansı”’nda Türk tekstil tüketicisinin kim olduğuna, nereden alışveriş yaptığına, ve gardroplarında neler bulunduğuna derinlemesinde bir bakış sunan Global lifestyle Monitor araştırmasının sonuçlarını değerlendirdi. Daha da önemlisi, bu araştırma aynı zamanda nelerin tüketicileri alış veriş yapmaya teşvik ettiğini ve giysiler için nereden fikir aldıklarını (örn: mağaza vitrinleri, reklamlar, internet) ortaya koydu. Bu analizler marka ve perakendecilere, tüketicileri motive etmek için, pazarlama bütçelerini en büyük etkiyi yapacak şekilde kullanma kararlarında yardımcı oluyor.

Konferansta aynı zamanda sunum yapanlar arsında dünyaca tanınan Arcadia Group CEO’su Mr. David Shepard, ve Fast Retailing Group İdari üretim Başkan Yardımcısı Mr. Yoshihiro Kunii. Her ikisi de kendi perakende platformlarını ve grup içindeki farklı markaların konumlandırılmasını anlattı.

About img

Check Also

Kardem Tekstil moda devleri için Mimaki TS55-1800 ile üretim yapıyor

LinkedinDünyaca ünlü markalara konfeksiyon üretimi yapan Kardem Tekstil, dijital baskı avantajlarına Mimaki’nin fiyat/performans odaklı TS55-1800 ...