• Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
Tekstil Teknik Dergisi
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
No Result
View All Result
Tekstil Teknik Dergisi
No Result
View All Result

Yünsa istikrarı sürdürüyor

by Ali Erdem
21 Ağustos 2019
in Genel, Güncel
0
Yünsa istikrarı sürdürüyor

Avrupa’nın tek çatı altındaki en büyük entegre üst-segment yünlü kumaş üreticisi Yünsa, 1 Ocak-30 Haziran 2019 dönemine ait finansal sonuçlarını açıkladı.

Yünsa’nın 2019 yılı ilk yarı finansal sonuçlarını değerlendiren Yünsa Genel Müdürü Nuri Refik Düzgören, şirketin 45 yıldan bu yana istikrarlı büyümesini sürdürdüklerini vurguladı. Geçtiğimiz yıl, ihracat odaklı hareket ederek cironun %69’unu ihracat yoluyla gerçekleştirdiklerini altını çizen Düzgören:

“Yılın ilk yarısında ciromuzu bir önceki yılın aynı dönemine göre %32 artırırken, ciromuzun %69’u ise ihracat kanalıyla gerçekleşti. 50’den fazla ülkeye ihracat yapıyoruz ve Türkiye’de sektörümüzde yapılan ihracatın %70’ini tek başımıza gerçekleştiriyoruz. Üretim kapasitemiz ile dünyanın beş büyük üst segment yünlü kumaş ihracatçısından biriyiz. Dünya toplam kumaş pazarının yaklaşık %5’ini karşılıyoruz. Hem ihracattaki hem de Türkiye’deki sürdürülebilir başarımız ile ülkemizin ekonomik büyümesine, milli ekonomiye ve endüstriyel birikimine önemli bir katkı sağlıyoruz.

Tekstil sektörü iç ve dış operasyonların değişkenlik göstermesi, üretim süreci ve hammadde tedariki bakımından hem Türkiye’de hem dünyada diğer sektörlere kıyasla zor bir sektör. Yünsa olarak bu sektörde üst segment ürünler üretiyoruz. Finansal ve operasyonel süreçlerimizi doğru bir stratejiyle yönetiyoruz.

Bugün sadece Türkiye’de değil dünyada da kadın ve erkek giyiminde modaya yön veren önemli bir üretici konumundayız. Global çapta markaların bulunduğu 400’den fazla müşteriye ürünlerimizi sunuyor, Yünsa kumaşları ile dünya vitrinlerinde yer alıyoruz.

2019’daki ana stratejimiz ihracat yaptığımız müşterilerimizin değişen pazar ihtiyaçlarına sektörde en hızlı cevap veren üreticilerden biri olmak. Pazarın gelecekte daha çok genç ve dinamik kullanıcılar tarafından şekilleneceği öngörüsüyle, koleksiyonlarımızın oluşum aşamasından müşterilerimize ulaşmasına kadar tüm süreçlerin dijitalleşmesi için çalışmalarımızı yürütmeye devam ediyoruz.

Dünyadaki rekabetçi gücümüzü artırmak, tekstil ihracatındaki lider konumumuzu pekiştirmek, ihracattaki payımızı artırmak için katma değeri yüksek, hızlı ve inovatif ürünler geliştirmeye odaklanıyoruz.”

Previous Post

Total madeni yağlar tekstilde verimliliği artırıyor

Next Post

Further EvoQuench PA POY systems destined for China

Next Post
Further EvoQuench PA POY systems destined for China

Further EvoQuench PA POY systems destined for China

  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.