• Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
Tekstil Teknik Dergisi
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH
No Result
View All Result
Tekstil Teknik Dergisi
No Result
View All Result

Dijital pazarlama trendleri

by Ali Erdem
16 Ağustos 2019
in Endüstri 4.0, Genel, Güncel
0
Dijital pazarlama trendleri

Şirketler ve girişimlerin reklam, pazarlama ve yazılım ihtiyaçları için kurumsal ajans ve firmaları buluşturan marka geliştirme ve dijitalleşme platformu Edvido, dijital pazarlama trendlerini açıkladı. Edvido’da brief oluşturan markaların verilerine göre; firmalar sosyal medya yönetimi ve Instagram odaklı reklam kampanyalarına ilgi gösteriyor. Amaç marka bilinirliğini ve satışları artırmak. En çok ilgiyi de e-ticaret markaları gösteriyor.

Firmaların reklam, pazarlama ve yazılım ihtiyaçları için ajans ve yazılım firmalarıyla buluştuğu marka geliştirme ve dijitalleşme platformu Edvido, güncel verilerini yayınlayarak dijital pazarlama dünyasındaki trendlere ışık tuttu. Yayınlanan verilere göre firmalar en çok sosyal medya alanında hizmet almak için dijital ajans arıyor. Marka ihtiyaçlarını analiz etmek için gelen kullanıcılardan brief alan platform; toplam brief sayısının yüzde 23’ünün Sosyal Medya kategorisinde oluşturulduğunu, ardından eş paya sahip yüzde 13’lük dilimlerde Mobil Uygulama ve Dijital Reklam’ın bu kategoriyi takip ettiğini açıkladı.

Aylık bütçe 5-10 bin TL

Edvido’da brief oluşturan markaların sektörel bazlı dağılımına bakıldığında e-ticaret ilk sırada geliyor. Onu sırasıyla; tekstil, sağlık, yazılım ve yiyecek sektörü takip ediyor. Sonrasında da sigorta, tarım, hukuk, emlak sektörleri sıralanıyor. Sektörel dağılım, pazarlama ihtiyaçlarıyla orantılı olarak dijital dönüşüme yatırım yapan sektörleri ön plana çıkarıyor. Firmaların projeleri için ayırdığı aylık bütçe 5-10 bin TL arasında değişiyor. Burada karşımıza çıkan dikkate değer bir diğer veri ise yüzde 37 oranında kullanıcının almak istediği hizmete ayıracağı bütçeden emin olmaması. Firmalar çoğunlukla tecrübeli ve uygun fiyatlı bir ajansla çalışma eğilimindeler. Edvido’nun verilerine göre butik ajansların köklü ajanslardan daha çok talep görmesi de bu noktada ilgi çekiyor.

Previous Post

Elektra Elektronik’ten reaktif güç cezasına neşter

Next Post

New Monforts publications chart success in Europe and the denim industry

Next Post
New Monforts publications chart success in Europe and the denim industry

New Monforts publications chart success in Europe and the denim industry

  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Teknik Tekstiller
  • İplik
  • Baskı
  • Dokuma
  • Endüstri 4.0
  • E-Dergi
  • ENGLISH

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.