• Hakkımızda
  • Abone Formu
  • Künye/İletişim
  • Dergimize Abone Olun
Tekstil Teknik Dergisi
Staubli
  • Home
  • CURRENT
  • PRINTING
  • FINISHING
  • YARN
  • WEAVING
  • KNITTING
  • CHEMICALS
  • TECH-TEXTILES
  • ARTICLES
  • E-MAGAZINE
  • Türkçe
No Result
View All Result
  • Home
  • CURRENT
  • PRINTING
  • FINISHING
  • YARN
  • WEAVING
  • KNITTING
  • CHEMICALS
  • TECH-TEXTILES
  • ARTICLES
  • E-MAGAZINE
  • Türkçe
No Result
View All Result
Tekstil Teknik Dergisi
No Result
View All Result
Home Genel

Fiyattan Önce Kalite ve Dayanıklılığı Önemsiyoruz

by Yusuf Okcu
23 September 2019
in Genel
0
Fiyattan Önce Kalite ve Dayanıklılığı Önemsiyoruz
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Türkiye’deki tüketicilerin moda alışverişlerinde karar verme etkenlerinde kalite ve dayanıklılık ilk sırada, fiyat ve indirimlerin önünde yer alıyor. 

Türkiye’nin en çok ziyaret edilen moda arama motoru GLAMI.com.tr, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 7 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma sonuçlarını açıkladı. Tüketicilerin beklentilerini anlamak üzere GLAMI tarafından Türkiye’deki 6 binin üzerinde kullanıcı ile bu yıl ikincisi gerçekleştirilen araştırmaya katılanlar, alışverişlerinde şu kriterlere öncelik veriyorlar;

  • Kalite ve sağlamlık (%47)
  • Fiyat (%22)
  • İndirim (%13)
  • Trendler (%9)
  • Statü göstergesi markalar (%4)
  • Sürdürülebilir ve doğal materyaller (%3,5)

Tüketiciler moda alışverişlerinde daha çok Zara, Mango, H&M gibi erişilebilir fiyatlar sunan markalardan giyinmeyi tercih ederken (%64), pek meşhur olmayan butikler (%11,9) ve küçük yerel tasarımcılar (%11,8) geride kalıyor. Lüks ve üst düzey mağazaların (%7) yanı sıra moda alışverişlerini pazardan yapmayı tercih edenler (%3,5) son sırada yer alıyor.

Tüketicilerin güvendiği markalardan uzun süre kullanabilecekleri ürünler tercih ettiğine değinen GLAMI Türkiye İletişim ve Marka Müdürü Melike Huska, “Araştırmaya katılan neredeyse her iki kişiden biri kalite sağlamlığı tercih ederken fiyat ve indirimlere bakanların önünde yer alıyorlar. Bu sonuçlar dünyada da gözlenen hızlı tüketimden daha ağır tüketime geçiş trendine uyum sağladığımızı gösteriyor. Biz de GLAMI olarak tüketicilere kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla bulmalarını sağlamak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Araştırma hakkında daha fazla bilgi için www.moda-arastirmasi.com adresini kullanabilirsiniz.

Next Post

Latest Technological Developments In Automation Machines

Yusuf Okcu

Next Post
Latest Technological Developments In Automation Machines

Latest Technological Developments In Automation Machines

Tekstil Teknik Dergisi

Browse by Category

  • Apps
  • Business
  • dergi
  • English
  • Entertainment
  • Fashion
  • Food
  • Gadget
  • Gaming
  • Genel
  • Güncel
  • Health
  • Investing
  • Lifestyle
  • Manşet
  • Mobile
  • Movie
  • Music
  • News
  • Politics
  • Review
  • Science
  • Sports
  • Startup
  • Tech
  • Technology
  • Travel
  • World

Recent News

Textile technologies take center stage in Tashkent

Textile technologies take center stage in Tashkent

11 July 2025
Innomotics open the doors to a new era in motor technologies

Innomotics open the doors to a new era in motor technologies

03 July 2025
  • Home
  • CURRENT
  • PRINTING
  • FINISHING
  • YARN
  • WEAVING
  • KNITTING
  • CHEMICALS
  • TECH-TEXTILES
  • ARTICLES
  • E-MAGAZINE
  • Türkçe

© 2025 Tekstil Teknik Magazine - IMG IT IMG IT.

No Result
View All Result
  • Home
  • CURRENT
  • PRINTING
  • FINISHING
  • YARN
  • WEAVING
  • KNITTING
  • CHEMICALS
  • TECH-TEXTILES
  • ARTICLES
  • E-MAGAZINE
  • Türkçe

© 2025 Tekstil Teknik Magazine - IMG IT IMG IT.