Home / Güncel / Uluslararası katılımcıların SIGN İstanbul ilgisi

Uluslararası katılımcıların SIGN İstanbul ilgisi

Linkedin

Günümüzde baskı teknolojilerinin giderek dijitalleşmesi, diğerlerine göre çok daha ekolojik bir baskı malzemesi olan tekstil ürünlerindeki dijital uygulamaları daha yaygınlaştırdı.

Özellikle düşük adetli baskılarda ekonomik üretime olanak sağlaması perde ve nevresim gibi tekstil ürünlerinde kişiye özel tasarımlara imkan vermesi, sıklıkla kullanılan promosyon tekstil ürünlerinde görsel zenginlik ve adetten bağımsız uygulama kolaylığı gibi avantajları, dijital baskı çözümlerini tekstil sektöründe de popüler hale getirdi. 6-9 Aralık tarihlerinde gerçekleştirilecek olan SIGN İstanbul fuarı, tekstil üzeri baskı konusundaki en yeni dijital teknoloji ve uygulamaları bir arada sunacak olmasından ötürü hem tekstil üreticileri hem de promosyon firmaları açısından büyük önem taşıyor.

Global rekabetin en önemli unsurlarından olan Reklam Endüstrisine ilişkin yeni ürün, teknoloji ve uygulamaların sergilendiği SIGN İstanbul, şimdiden % 80 doluluğa ulaşırken, istikrarlı biçimde büyüyen fuara bu sene bir salon daha eklendi. Avrupa dahil, bulunduğu bölgenin her yıl düzenlenen en büyük açık hava reklamcılığı fuarı olan SIGN İstanbul’un yeni 6. Salonunda Çin, Japonya, Kore, Tayvan, İtalya, Belçika gibi ülkelerden gelen yurt dışı katılımcılarla, global markalar bir arada yer alıyor.

6-9 Aralık 2012 tarihleri arasında İstanbul Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde 14.’sü düzenlenecek olan SIGN İstanbul’u, İFO Fuarcılık organize ediyor. Son 4 yıldır her seferinde bir öncekine göre büyümüş olarak kapılarını açan SIGN İstanbul, düzenlendiği alan olarak m2 bazındaki genişlemesinin yanı sıra katılımcı ve ziyaretçi sayısındaki artışla da Reklam Endüstrisinin uluslararası ölçekteki en önemli organizasyonlarından birisi olmaya devam ediyor.

Açılmasına daha birkaç ay zaman olmasına karşın şimdiden %80 doluluğa ulaşan fuar, “Sign Teknolojisi, Dijital Teknoloji, Serigrafi Teknolojisi, Görsel iletişim ve Outdoor Medya Pazarlama” ana başlıkları altında gerçekleştiriliyor. Bu yıl 14.’sü düzenlenen SIGN İstanbul 2012’de; Açıkhava Reklamcılığının ayrılmaz parçaları olan tabelalar, reklam panoları, dijital baskı malzemeleri, mürekkepler, boyalar, folyolar, iç ve dış mekân malzemeleri, neon ve LED teknolojilerinin yanı sıra teşhir standlarından satış noktası çözümlerine kadar reklam ve tanıtıma yönelik her türlü ürün ve teknoloji sergileniyor.

DİJİTAL BASKI TEKNOLOJİLERİ VE TEKSTİL
Açıkhava Reklamcılığı’nın temel unsurlarından Dijital Baskı Teknolojileri, günümüzde reklam endüstrisinin yanı sıra artık tekstil ve matbaacılıkta da sıklıkla kullanılıyor. Bu yüzden Dijital Baskı Teknolojileri alanında uluslararası ölçekteki en yeri ürün ve uygulamaların bir arada sergileneceği SIGN İstanbul, hem tekstilciler hem de geleneksel matbaacılar için önemli bir organizasyon olarak öne çıkıyor. Türkiye’nin alanındaki en önemli ticari etkinliği olan fuar, aynı zamanda KOSGEB tarafından da destekleniyor

About editor

Check Also

Kardem Tekstil moda devleri için Mimaki TS55-1800 ile üretim yapıyor

LinkedinDünyaca ünlü markalara konfeksiyon üretimi yapan Kardem Tekstil, dijital baskı avantajlarına Mimaki’nin fiyat/performans odaklı TS55-1800 ...