Parfüm ayaklara indi

Çorap üretiminde yenilik peşinde koşan Cihat Özbekli, önce kişiye özel erkek çorabı dikti. Ardından da parfümlü çorap imalatına geçerek iş dünyasının vazgeçilmezi olmayı başardı.

Türkiye’deki KOBİ’ler yenilikçi yatırımlarla küresel pazarlarda söz sahibi oluyor. Uzun yıllar klasik çorap üreticiliği yapan Cihat Özbekli üretimde yenilik peşinde koşunca kendine yeni bir alan oluşturdu. Çorap Terzisi adını verdiği firmasıyla önce kişiye özel erkek çorabı üretimine başlayan Özbekli, sonrasında ise Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. Özel bir yatırımla parfümlü çorap imalatına başlayan Özbekli, kısa sürede hem Türkiye’de hem de yurtdışında iş dünyasının vazgeçilmezi oldu. Şirket, uygun hammaddeye sahip ipliklerden ürettiği modellerde, çoraba parfüm özelliğini, imalat sonunda gerçekleştirilen özel yıkama aşamasında kazandırıyor. Çorabı, kullanıcısına sunmadan önce yapılan özel yıkama, hem çoraba kazandırdığı antibakteriyel özelliklerle, dermatolojik ve ortopedik açıdan sağlıklı kullanımı sağlıyor, hem de çoraba 15-20 yıkama kadar etkisini kaybetmeyen, etkileyici parfüm kokusu kazandırıyor. Parfüm kokusu, çorap sürtündükçe daha da fazla açığa çıkıyor. Erkek çorabında, terlemeyi önleyen teknolojik yeniliklerle “kötü koku kaygısını” ortadan kaldıran Çorap Terzisi, erkek çorabını güzel kokan bir ürün haline de getirmiş oldu.

FARKLI RENKLERE SAHİP
Erkek çorabında, terlemeyi önleyen teknolojik yeniliklerle “kötü koku kaygısını” ortadan kaldıran Çorap Terzisi’nin, yeni ve önemli bir adımla geliştirdiği parfümlü çoraplar, siyah, lacivert, gri ve kahverengi olmak üzere başlangıçta dört ana renkte ve dört mevsim giyilebilir özellikte üretiliyor. Mini, midi, maxi ve diz altı olmak üzere dört farklı konç boyu seçeneğinde de parfümlü çorap siparişi verebilecek olan Çorap Terzisi müşterileri, parfümlü çorapların teri ve nemi daha iyi emecek biçimde pamuklu olması nedeniyle, çok rahat ve keyifli bir kullanım yaşayacaklar.

3 BİN SADIK MÜŞTERİSİ VAR
Yıllık erkek çorabı tüketiminin kişi başına 5 adetle, Avrupa ve ABD’nin ancak beşte birine ulaştığı ve bu hesapla erkeklerin yaklaşık 2.5 ayda bir çorap değiştirdiği Türkiye’de, ilk kez bir terzi özeni ile kişiye özel çorap tasarlayıp üreten Çorap Terzisi, müşteri kitlesine önce iş dünyasının liderlerini kattı. Şirketin bugün itibarıyla 3 bin özel müşterisi bulunuyor.

İNTERNET’TEN SİPARİŞ
Çorap Terzisi, çorapların iplik ham maddesinden, konç boyuna kadar birçok detay için kişisel tercih fırsatı sunuyor. Çorap üzerine isim ve özel mesaj olanağı da tanıyan firma, kişiye özel ve hediye çorap uygulamaları ile çorabı kişiselleştiriyor. Müşterilerinin 3 bin farklı seçenek içinden kişisel tercihleriyle belirledikleri ve internetten online satış sitesi kanalıyla ilettikleri siparişlerini, 5 gün içinde kişiye özel üretiyor. Çorap siparişlerini kapılarına kadar ulaştırıyor.

 

İnceleyin

ITMA 2019’da sunulan SSM inovasyonları

SSM, 20-26 Haziran 2019 tarihlerinde Barselona’da (İspanya) ITMA 2019’da ilk kez birkaç yeni ürün lansmanını ...