Katılımcılar, FESPA Eurasia 2017’ye bağlılıklarını gösteriyor

7-10 Aralık tarihleri arasında CNR Expo İstanbul’da gerçekleştirilecek olan FESPA Eurasia, uluslararası ve bölgesel katlımcıların sürekli desteğiyle Avrasya uzman baskı pazarındaki önemini göstermeye devam ediyor.

FESPA Eurasia fuarına ilk kez katılacak olan 12 firma, bu yıl ki fuar için standlarını rezerve etti; tekstil boyaları üreticisi Promar, OKI’nin distribütörü Makpaş, dijital baskı makinaları distribütörleri Erke Reklam ve Bitmeyen Kartuş, display uzmanı GTA Display, mesh üreticisi Maishi Group ve Zibo Paper. Bunun yanı sıra, katılımcıların %15’i, geçen fuardaki başarılı katılımları nedeniyle stand alanlarını genişletti. Fuarın geri dönen katılımcılarından Mirage Group Ltd’nin Dış Ticaret Uzmanı Silven Said şunları söyledi; “FESPA Eurasia yerel fuar takviminde çok önemli bir etkinlik ve diğer FESPA etkinliklerinden oldukça farklı. Bu yılın başında Hamburg’daki FESPA’ya katıldık ve aynı zamanda FESPA 2018’e de katılmak için kayıt olduk.  FESPA Eurasia 2017 ile bu fuara ikinci kez katılmış olacağız. Hem bölgesel hem de uluslararası katılımcıları bir araya getirdiği için dijital baskı pazarının en yenilikçi ve en önemli fuarı olduğuna inanıyoruz.”

FESPA’nın bölgeye bağlılığını vurgulayarak, FESPA Eurasia ekibi ve ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), Eylül ayının başında mevcut ve potansiyel katılımcıların 100’den fazla temsilcisi için İstanbul’da bir katılımcı yemeğine ev sahipliği yaptı. Etkinlik, FESPA Eurasia 2017’nin kampanya lansmanını ‘Fark Yaratmaya Cesaret Edin’ sloganıyla kutladı. Konuklar ayrıca FESPA’nın kurumsal stratejisi ve hedefleri konusundaki görüşlerinin yanı sıra, fuarın gelişimi hakkında kapsamlı güncel bilgilere ulaştı. Emirtrans Genel Müdürü Aykon Yılmaz, etkinlikte şu değerlendirmede bulundu; “Bu katılımcı daveti büyük bir etkinlikti ve endüstrideki paydaşlarla buluşmak için harika bir fırsattı. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.”

t8

“Katılımcılarımızla yakın işbirliği içinde çalışmak, tüm dünyadaki FESPA etkinliklerinin başarısı için temeldir” diyen FESPA Group Fuarlar Müdürü Michael Ryan, sözlerini şöyle sürdürdü, “Bu yılki FESPA Eurasia’nın katılımcı yemeği, katılımcılara fuarın nasıl geliştiğini göstermek ve doğrudan paydaşlarımızla iletişim kurmak için, FESPA ve yerel Avrasya uzman baskı topluluğu arasında değerli bir bağlantı noktası sağlayan, yerinde bir fırsattı. FESPA Eurasia Satış Müdürü Betül Binici ise şunları dile getirdi; “Son dört yıldır, katılımcı ve ziyaretçi sayılarını artırarak fuarı gerçekleşmeyi başardık. Her FESPA fuarı, ilham veren yeni ürünleri ve çözümleri Avrasya uzman baskı pazarına sunuyor.”

“Baskı endüstrisinin kazandığını sektöre yeniden yatıran federasyonu olarak, katılımcılarımızın desteği, FESPA’ya, örneğin Türkiye’deki meslek liselerinde eğitim programlarının finanse edilmesi ve bölgesel etkinliklere ev sahipliği gibi, bölgesel pazarın uzun vadeli kalkınmasını sağlamak için yardımcı oluyor. Aralık ayında, bir başka FESPA Eurasia fuarını sabırsızlıkla bekliyoruz.”

#FESPA, #Eurasia, #fuar

İnceleyin

t12

Swissmem üyeleri Irantex Fuarı’ndan memnun ayrıldı

İran’da ilk kez İsviçre’nin tekstil makineleri imalatçıları, İsviçre Tekstil Makineleri Birliği (Swissmem) temsilciliklerinin şemsiyesi altında ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir