Fespa Eurasia 2016 ile hayal gücünüzü uçurun

Fespa Eurasia

FESPA Eurasia 2016 dördüncü edisyonuyla geri dönüyor.  Avrasya’dan gelecek olan baskı ve endüstriyel reklam uzmanları 8-11 Aralık 2016 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da dördüncüsü düzenlenecek olan fuarda hayal güçlerinin sınırlarını aşacak.

20,000 metrekarelik bir alanda düzenlenecek olan fuar, iki ayrı salonda 450’den fazla markaya ev sahipliği yapacak. Geniş format dijital baskı, serigrafi baskı,  tekstil baskı ve endüst riyel reklam sektörlerine yönelik olarak düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’nda, hem yerel hem de global üreticiler en son teknolojilerini ve uygulamalarını sergileyecek. Fuarda en yeni uygulamalarını sergileyecek olan katılımcılar arasında Mutoh distribütörü Folpa; yerli geniş format dijital baskı ve tekstil baskı makineleri üreticisi Optimum Digital Planet ; swissQprint ve Bullmer makinelerinin distribütörü Pigment Reklam; geniş format dijital baskı makineleri üreticisi Roland DG; dijital tekstil baskı makineleri ve boya distribütörü AIT; tekstil pano ve tekstil çözümler sunan Karya Tekstil bulunuyor.

fespa2

FESPA Eurasia, ziyaretçilerine  en yeni uygulamaların yanı sıra Hexis’in katkılarıyla gerçekleşen World Wrap Masters gibi interaktif ve eğitici etkinlikler de sunacak. FESPA Eurasia’da ilk kez gerçekleşecek olan bu etkinlikte Avrasya bölgesinden gelecek olan araç kaplama uzmanları Wrap Master ödülü için yarışacak. Ayrıca fuarda FESPA’nın Türk ortağı ARED’in oluşturacağı bir endüstriyel reklam uygulama alanı olacak. Bunun yanı sıra bu yıl fuarla eş zamanlı olarak düzenlenecek olan Dijital Tekstil Konferansı ile büyüyen tekstil baskı pazarı değerlendirilecek. Ziyaretçiler endüstriyel reklam uygulama alanı ve World Wrap Masters yarışmasına ücretsiz olarak katılabilecek; Dijital Tekstil Konferansı ile ilgilenen ziyaretçilerin ayrıca ücretli kayıt yaptırması gerekecek.

FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan;

FESPA Eurasia 2016 için uluslararası ve bölgesel katılımcılardan yoğun bir ilgi olduğunu ve uluslararası birçok büyük üreticinin direkt katılımla yada yerel distribütörü aracılığı ile fuarda hazır bulunacağını belirtiyor. Geçen sene yapılan FESPA Eurasia 2015 Fuarı’nda endüstriyel reklam ve tekstil baskının  öne çıktığını ifade eden Ryan bu seneki fuar hakkında şunları öngördü; “FESPA Eurasia 2015’te endüstriyel reklam üreticisi ve tedarikçisinin iç mekan ve açıkhava reklam çözümlerine odaklandığını gözlemledik; bu trendin bu senede devam edeceğine inanıyoruz. Fuar ortağımız olan, Açıkhava Reklamcıları Derneği ARED ile beraber, Endüstriyel Reklam Ödülleri ve Endüstriyel Reklam Uygulama Alanı gibi faaliyetlerle açıkhava reklamcılığı alanında sunduklarımızı zenginleştireceğiz.” Dijital tekstil baskının da Avrasya bölgesinde ciddi büyüme kaydeden bir alan olduğuna değinen Ryan, fuar alanında dijital tekstil baskıya geçiş yapan bölgesel baskıcıların ilgisini çekecek çok sayıda çözümlerin yer alacağını ekledi.

Ryan sözlerine şöyle devam etti;

“FESPA Eurasia ziyaretçileri fuarda serigrafi ve dijital tekstil baskı alanında çok sayıda çözüm ve uygulama görme fırsatı yakalayacaklar. Ayrıca fuarla eş zamanlı olarak düzenlenecek olanDijital Tekstil Konferansı’nda bu pazarı uzmanlarından dinleyecekler.”  Serigrafi baskı boyaları üreticisi Feteks’in Müdürü Tolga Oktay, fuara katılma nedenlerini şöyle açıkladı; “Feteks olarak FESPA Eurasia Fuarı’nda yer alacağız. FESPA Eurasia hala yeni bölgesel fırsatlar sunduğu ve fuarın marka değeri yüksek olduğu için özellikle yeni ürünlerimizi ve projelerimizi bu fuarda sergilemeye karar verdik.’

Fuarda her sene yer alan Pigment Reklam Şirketi Sahibi Serkan Çağlıyan ise şunları ifade etti;

“Pigment Reklam ana pazarı olan UV baskı alanındaki en son teknolojilerin pazara tanıtılması ve sunulması için FESPA Eurasia’yı tercih ediyor. Gerek FESPA’nın küresel bağları ile oluşturduğu iş fırsatları gerekse yerel ayağındaki ARED’in güçlü donanımı ile FESPA Eurasia bizim için ideal bir iş platformudur. Türkiye ve yakın bölge pazarlarından gelen ziyaretçiler de bizim hedef müşteri profilimize uyuyor. Pazardaki potansiyelin gerçeğe dönüştürülmesi açısından, swissQprint’in UV baskı modelleri ve Bullmer’in dijital kesim çözümleriyle FESPA Eurasia 2016’da güçlü bir şekilde yer alacağız.

fespa3

#FESPA, #Eurasia, #dördüncüedisyon, #Avrasya, #baskı, #endüstriyelreklam, #İstanbulCNRExpo, #fuar, #PigmentReklamŞirketi, #FESPAGrup, #MichaelRyan

İnceleyin

2018, ihracatta rekorlar yılı olacak

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre Türkiye’nin aralık ayı ihracatı yüzde 10,1 artışla 13 milyar ...