Home / Baskı / Fespa Eurasia 2015 katılımcıları sergi alanlarını ikiye katladı

Fespa Eurasia 2015 katılımcıları sergi alanlarını ikiye katladı

Linkedin

fespa-eurasia10-13 Aralık 2015 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da organize edilecek ve ziyaretçileri uluslararası ve yerel üreticilerin son teknoloji ve ürün yenilikleriyle buluşturacak olan FESPA Eurasia 2015’in katılımcılarının çoğu daha fazla çözüm sergileyebilmek için sergi alanlarını genişletti. Fuara 4 ay kala sergi alanının yüzde 83’ü şimdiden rezerve edildi.

Bu da 2014 yılı ile karşılaştırıldığında %19’luk artış anlamına geliyor. Bu yılın katılımcıların %52’sinin bir kısmı stand alanlarını
genişletirken bir kısmı da iki katına çıkardı. 2014 yılına oranla stand alanlarını iki katına çıkaran firmaların arasında Dost Teknik, İnka Teknik, İstanbul Reklam, Pass Reklam, Uras Tekstil ve Yöntime yer alıyor. 2014 yılı ile kıyaslandığında stand büyüklüğü arttıran önemli firmalar ise şöyle sıralanıyor; Canapa, Canon Eurasia, Deniz Reklam, Eray Reklam, Folpa, Karya Tekstil, Novarota, Optimum Digital Planet, Roland DG, Sayar Matbaa ve Tecpro Bilgi Teknolojileri. Katılımı kesinleşen firmaların %27’si FESPA Eurasia’da ilk kez yer alıyor ve aralarında DEVPA, Muratex, Remifol Folyo, Smart Teknik, Vardimli Reklam ve Lotus Dijital’in yer aldığı firmalar 50m2 üzerinde sergi alanı ile katılıyorlar. Büyüyen stand alanları ve yeni katılımcıların artan ilgisi, bu yıl fuarın geniş format, serigrafi ve dijital baskıyla birlikte; tekstil, ticari, endüstriyel ve 3D baskı segmentlerine yönelik daha fazla çözümleri ziyaretçilere sunmaya hazırlandığını gösteriyor. FESPA Grup
Fuarlar Müdürü Michael Ryan şunları söyledi; “FESPA Eurasia 2015 için gördüğümüz ilgiden dolayı çok mutluyuz. Özellikle birçok katılımcının stand alanlarını büyüttüğünü görmek gerçekten çok güzel. Bu da katılımcıların FESPA Eurasia’da bulduğu değeri gösteren bir unsur. Yeni katılımcıların fuarda yer almasından dolayı çok heyecanlıyız. Geçtiğimiz yılın ziyaretçi sayısı, açılışı 2013 yılında yapılan fuardan daha fazlaydı, bu da açıkça demek oluyor ki; pazar bölgede gerçekleştirilen FESPA Fuarı’nın sağladığı faydayı görüyor. FESPA Eurasia ziyaretçilere ve katılımcılara gerçek iş yapma fırsatı veriyor. Ve, bu yıl geniş yelpazedeki katılımcı sayısıyla kesinlikle herkes için bir şeyler var. FESPA Eurasia, 2015 yılında Avrasya bölgesindeki grafik profesyonellerinin hem yerel hem de uluslararası pazarlardaki işlerini geliştirebilmeleri için son teknolojileri ve uygulamaları görebileceği bir etkinliktir.”

About editor

Check Also

Dilo Hindistan ITME 2022 fuarında sürdürebilirliğe odaklanacak

LinkedinHindistan ITME 2022, tekstil endüstrisi için önemli bir fuardır ve bu nedenle tekstil üretim sektörü ...