Home / Güncel / Cotton Council International ve Cotton Incorporated 2015 İlkbahar / Yaz Trend’ini tanıttı

Cotton Council International ve Cotton Incorporated 2015 İlkbahar / Yaz Trend’ini tanıttı

Linkedin

0351Cotton Council International ve Cotton Incorporated, gelenekselleşen gelecek sezon trendlerini Türk tekstil ve hazır giyim sektörüne Wyndham Istanbul Petek otelde 31 Ekim 2013 tarihinde sundu. Türk tekstil, hazır giyim ve tasarım sektöründen 100’ü aşkın kişi İlkbahar / Yaz 2015 sezonunun kumaş, renk ve siluet trendlerini yakından görme fırsatı elde etti.

Laboratuvar:

Renkler:

Yumuşak, rahatlatıcı ve hafifçe endüstriyel bu palet modern hissini korurken geniş bir çekim gücüne sahip. Optik beyaz lila, masum pembe ve baby blue renklerinin ideal fonunu oluşturuyor. Tozlu pastel tonlar transparan beyaz, off white ve bej ile eşleşince bir anda bambaşka bir hale dönüşüyor.Genel etki çağdaş olmakla birlikte renk hikayesi hatları ortaya koyarken diğer yandan da hoş bir karşılamaya da sahip.

Trendler:

Transparan, sanat ve tasarımı hatırlatan yaklaşım apaçık ideali gösterirken bakanı elle tutulur nezaket ve hassasiyetle bağlıyor. Abartısız fakat duygusal ambalaj, motif ve görsel estetikle ürünlere, tasarımlara ve mimariye otantiklik katıp tüketicinin güvenini kazanıyor. Laboratuvar, bütünlük ve güveni koruyan odaklanmış bir trend olup yüzeysel beceri katmanları arasında ayıklama yaparken böylesine oldukça ihtiyaç duyulmaktadır.

Empati:

Kolay anlayan gözler için sağlam duran bir renk paleti. Biraz donuk ve tozlu olan bu tonlar hiçbir kullanılabilir. Siyah ve şarap rengi bu paletin çapası olurken grileşmiş lila ve buğulu yeşil kadınsı

Renkler:

Baştan aşağı titreşimlerle dolu Empati bir an için duraksamayan yoğun renklerle dolu ancak buna rağmen güçlü ve anlamlı bir görünüş sergilemekte.Abartılı kadife çiçeği, itfaiye kırmızısı, ultra yeşil ve dopdolu misket renklerinin beyanı olan bu paletin varlığını içimize çekmek için duraksıyoruz. Meydan okuyan ve duygu yüklü bu grafik renk paleti herşeye kafa tutarken göreni adrenalin patlaması ile sarsmakta.

Trendler:

Katıksız aşk, duygu ve en önemlisi empatinin gücünü simgeleyen temsili bir hikaye. Dijital çağımızın yan ürünü olarak geleneksel duygulara duyarsızlaştırılmış bizler, bizi tutsak eden tasarım, ürün, tecrübe veya mimariye hasret içindeyiz. Saf duyguları ifade etme ve alma ideolojisine bağlı kalarak bizler, toplumumuzla, işimizle ve en önemlisi kendimizle müşterek paylaşılan bağlar oluşturuyoruz.

Disiplin:

Renkler:

Kolay anlayan gözler için sağlam duran bir renk paleti. Biraz donuk ve tozlu olan bu tonlar hiçbir çaba harcamadan daha canlı renkleri zenginleştirip desen ve baskı motiflerinde sanatsal bir şekilde dokunuşu ifade ediyor. Hikayenin iskeletini ise güvenilir fakat seçkin duran yumuşak badem ve metal gri renkleri oluşturuyor; bu latif tonlar basit bir ifadeyle bütün pazarlarda işe yarıyor.

Trendler:

Yaratıcı dünyada sezgisel felsefeye karşıt olarak değerlendirilebilecek olanda biz ilginin yeni kesitlerinde disiplin fikrini buluyoruz. Proses dahilinde marifetin doğal patlamaları ve çılgın yaratıcı aklın yeri olsa da biz kendine hakimiyet fikrini ve ne anlama geldiğini tekrar ele alıyoruz. Sanatçı veya tasarımcı olarak uçlarda yaşamak ürün veya tecrübeyi zenginleştirebilir de hiç bir şey katmayabilir de; katı kurallar koyarak muhtemelen bizler daha fazla sonuç alıyoruz.

Elastik:

Renkler:

Bukalemun benzeri özelliklere sahip renkler grubu sürekli değişen kentsel çevremize uyum sağlıyor. Aqua maviler hayat dolu mırıldanırken asfalt siyahı onların el değmemiş varlığına mükemmel çerceveyi çiziyor. Çiçeksi tonlar paleti vahşi çiçek motiflerinde güzelleştiriyor ve optik beyaz da enerjik fakat süslü olmayan tonlardan oluşan bu gür palete tuval oluyor.

Trendler:

Perakende ve tasarım çevrelerinin devamlı değişimine uyum sağlamak için sürekli değişen Elastik, tüketiciyi bağlama ihtiyacına hitap ediyor. Mimar ve tasarımcılar giderek kalabalıklaşan şehir ve kentlerimizden azami ölçüde faydalanırken “Devamlı değişim, hareket” kavramı fonksiyonellik ile el ele ilerlemekte. Alan veya tasarımları yeni amaçlara göre düzenleme tüketicinin esasen ihtiyaçlarını gideren tecrube arzusuna hevesle cazip gelmekte. Bu, aynı zamanda tabanlarına kulak veren marka ve tasarımcılara itibar kazandırmakta.

Mükemmel Şimdi:

Renkler:

Avangart tonlarla belirgin kişiliği zarifçe bir araya getiren klasik tonların meraklı koleksiyonu. Geleneksel deniz mavisi, zeytin yeşili ve siyah, tropikal yeşil ve yumuşak leylak renginin modern ve sanatsal çıkışına zemin hazırlıyor. Palet, koyulaşan eflatun rengi ile hoş bir kıvrım kazanırken tereyağı sarısı bir yandan çatışırken aynı zamanda hikayeye ilginç bir ruhsal derinlik hissi veren yenilikçi dokunuş olmakta.

Trendler:

Zaman lükste doruk nokta olarak değerlendirilirken biz neden şimdiki anda yaşayamıyoruz. Gerçek zaman ve hayal edilen zaman ne?Biz şu anda en mutluyken, neden sürekli geçmişin veya belirsiz geleceğin üzerinde duruyoruz? Şu an burada olan sanat, müzik, moda ve edebiyata değer verdikçe zamanı “Mükemmel Şimdiki Zaman” olarak yeniden tanımlıyor ister bir an veya birkaç hafta sürsün; son kullanım tarihi olan nesne veya tecrübeleri takdir etmeyi öğreniyoruz.

About editor

Check Also

Kardem Tekstil moda devleri için Mimaki TS55-1800 ile üretim yapıyor

LinkedinDünyaca ünlü markalara konfeksiyon üretimi yapan Kardem Tekstil, dijital baskı avantajlarına Mimaki’nin fiyat/performans odaklı TS55-1800 ...