Home / Güncel / Confetti’den 40’dan fazla ülkeye ihracat

Confetti’den 40’dan fazla ülkeye ihracat

Linkedin

211994 yılında banyo halısı üretimi ile ticari hayatına başlayan Confetti Halı, 2007 yılında yolluk ve parça halı üretimi ile faaliyetlerini sürdürüyor.

2007 yılından beri de ürünlerin üretimlerini Düzce entegre tesislerinde gerçekleştiren firma, 2013 yılı itibariyle de, duvardan duvara proje halıları, cami halıları üretimi ile Confetti markası adı altında üretim alanını genişletiyor. Üretimlerini özellikle banyo halısı, çocuk halısı ve duvarda duvara proje halılarıyla zenginleştiren Confetti Halı, Türkiye’nin 250 farklı noktasına ürünlerini ulaştırıyor. Firma ayrıca Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya, İngiltere, ABD, Almanya gibi ülkelerin yanı sıra 40’tan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Confetti Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Çelebi, çalışmaları hakkıda sorularımızı cevaplandırdı.

Firmanızın piyasaya sunmuş olduğu yeni ürünler ve özellikleri hakkında bilgi verir misiniz?

“Kurulduğumuz yıldan bugüne Confetti olarak kendimizi ve sektörümüzü geliştirmeye yönelik sü- rekli bir çalışma içerisindeyiz. Bugüne kadar ürün gamımızda banyo halısı, çocuk halısı, duvardan duvara proje halısı ve koridor halı grubu bulunuyor. Özellikle ürünlerimizin hepsinde özel olarak geliştirilen jel taban sayesinde kayma endişesini ortadan kaldırıyoruz. Confetti halılarımızın aşınmaya dayanıklı yapısı ve hav bırakmayan özelliğiyle de uzun süreli kullanım imkanı sağlıyoruz. Ayrıca, polyamid iplikle üretilen halılarımızın anti-alerjik, anti-statik yapılarıyla sağlık açısından da güvenli bir kullanım sunuyoruz. Bunlarla birlikte 2014 yılında çim halısı üretimi ile ilgili yatırımları- mızı gerçekleştirdik. 2015 bahar aylarında da çim halı üretimini başlatmayı planlıyoruz. İlerleyen zamanlarda ise spor sektöründe kullanılmak üzere çim halı üretimi gerçekleştirmeyi planlıyoruz.”

Kullanmış olduğunuz iplik çeşitleri ve özellikleri hakkında bilgi verir misiniz?

“Ürünlerimizde % 80 yün, % 20 polyamid 6.6 iplik kullanıyoruz.”

Sizi farklı kılan detaylar nelerdir? Tüketici beklentileri ne yönde?

“Müşterilerimizin istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda hizmet vermek istiyoruz. Ürünlerimizin müş- terilerimiz tarafından daha iyi tanınması için etkin pazarlama iletişimi faaliyetleri gerçekleştiriyoruz.”

Çevre, insan sağlığı ve sürdürülebilirlik sizin için ne ifade ediyor?

“Çevre ve insan sağlığının sağlanmadığı alanlarda sürdürülebilirliğin başarılı olmayacağını düşünüyoruz. Üretim gerçekleştiren firmalar olarak özellikle insan ve çevre sağlığına dikkat etmediğimiz takdirde kısa vadeli ve geleceğe fayda sağlamayan çalışmalar gerçekleştirmiş oluruz. Confetti olarak bizler de çevre ve insan sağlığının öneminin farkındayız ve bu yönde bilinçli yatırımlar yaparak bu konuda gerekli önlemleri alıyoruz.”

 

About editor

Check Also

Kardem Tekstil moda devleri için Mimaki TS55-1800 ile üretim yapıyor

LinkedinDünyaca ünlü markalara konfeksiyon üretimi yapan Kardem Tekstil, dijital baskı avantajlarına Mimaki’nin fiyat/performans odaklı TS55-1800 ...